Nordisk Naturterapi erbjuder produkter, utbildningar och föreläsningar inom egenterapi, naturterapi, shamanism och personlig utveckling.

Foto: Luiz Lapa

Nordisk Naturterapi är en ekonomisk förening som är tänkt att samla människor som utvecklar verktyg och andra tjänster för människors läkning och växande. Syftet är att stötta medlemmarnas möjligheter att utveckla, finansiera och tillgängliggöra dessa. Förtjänster återinvesteras i hög grad i föreningens verksamhet.

Vi välkomnar medlemmar som har kreativa projekt på gång inom området och de som vill möjliggöra för dem att ro sina skapelser i land. Kontakta nordisk@naturterapi.se om du funderar på hur ett medlemskap i föreningen skulle kunna vara till nytta för dig.

Donationer mottages tacksamt.

Under utveckling

Kastrunor av Kenneth Eriksson och Rune Forssén

En kortfattad men innehållsrik bok om runmagi. I den får läsaren lära sig hur man skapar sina egna kastrunor och en ceremoni för att använda dem. Boken innehåller också tolkningar av den germanska/urnordiska futharkens 24 runor.

Boken är färdigskriven på svenska. Återstår:
• Finansiering
• Illustrationer
• Redigering
• Tryckning

Kontakt och övriga föreningsuppgifter

nordisk@naturterapi.se

Organisationens namn: Nordisk naturterapi ekonomisk förening
Organisationsnummer: 769641-4536
BankGiro: 5899-2637